Hanya untuk Raina..

First of all aku nak mengucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU for one of my perverted friend, Raina. Congratz Raina & Fiq!! Cantik gila kau semalam Raina!! Heee...

Actually Raina ni kawan aku masa kat UiTM dulu. Housemate aku masa last sem. Dia ni mmg pervert sesangat okeyh? Muka je nampak suci. Lakonan semata2 tuh! Haha... Contoh terbaik adalah semalam aku sampai2 majlis dia dlm kul 3. Sampai2 je aku terus la tegur Raina sebab lama tak jumpa kan.. Nikah pun aku tak dapat datang sebab dia buat kat Kedah. Lepas salam, peluk2, cium2 pipi... si Raina gila ni boleh pegi raba/gosok2 perut aku depan2 orang ramai sambil cakap.. "Malyn..kau dah ada isi lagi ke belum ni?". Cissss.... Aku tau aku gemuk ok? Hahahahahahaha.... Dahla aku tak pakai corset pegi wedding tu. Tersembul2 lemak aku. Kah3.... ;p

Serius teringat balik zaman2 duk serumah dulu. Sesi raba-meraba adalah perkara biasa. Dan semestinya Raina yang start dulu. Jeles tgk aset aku le tuh! Hahahaha.. Dan aku still simpan video sesi 'meraba' beramai2 di mana setiap orang kena raba ramai2. Dah kena raba lepas tu tukar turn raba balik orang yang meraba tadi. Takde sorang pun terlepas.. Dan semestinya perempuan gila ni yg start dulu. So Fiq, no worries. Bini kau mmg pervert. Mesti kau bahagia punya! Kah3...

Such a memories we make... Rindu korang semua weyh!!! Ni gambar aku cilok dari fb kawan aku. Almaklum...aku malas bwk camera. Tumpang camera orang je. Aku bawak anak dah cukup baik. Hehehe...

Some of my Fastrack friends. Ramai dah balik. Ni batch2 yang dtg lambat time majlis nak abis sebab saje nak jahanamkan majlis orang. Aku sorang kelek anak. Sangat tak cool kan? Hahahaha...
 
 
Semoga Bahagia Sampai Syurga Raina.... Next time jumpa aku nak raba perut kau pulak! Kah3... :D

Comments

Popular Posts