RM20 voucher untuk Glasses, Sunglasses or Contact Lenses. Untuk korang!!

Aku ni sebenarnya adalah pengguna tegar contact lens sejak 2004. Sebabnya? Aku rimas pakai spek. Seyes tak best. Aku rasa muka aku adalah sangat nerd dan matured gila pakai spek. Takleh nak fefeling muda remaja. Kah3..

Macam mak orang kan muka aku pakai spek? Eh. Silap. Memang mak orang. Lupa plak. Keh3...

Mula2 berjinak2 dengan lens aku guna yang transparent tu je. Yang takde kaler. Almaklumlah..murah sikit. Bila mula keje aku start guna coloured lens selang seli ngan transparent. Tapi aku pun takde lah gila nak pakai lens kaler biru kan? Gila ape. Muka da confirm2 melayu skali pakai lens biru dah macam sakai je aku tgk. Haha..

Masa preggy aku dah kurang pakai lens sebab mata aku cepat kering. Maybe sebab hormon kot. So aku kurangkan pakai lens. Lepas bersalin aku ada jugak pakai lens. Selalunya aku pakai time pegi keje or kuar je. Kalau kat rumah mmg aku pakai spek je.. Tapi biasela kan..sejak jadi mak ni..aku asik lupa je nak stock up lens aku. Ni pun dah dekat sebulan aku tak pakai contact lens sbb lupa beli. Hehe..

Aku mmg plan before raya ni nak beli contact lens. Nak pakai pagi raya lah konon2.. Tapi tak terbeli2 jugak. Alih2 pada satu hari aku dapat 1 email dari Glasses Online mengenai Glasses Online Ambassadorship Program. Memang cantik sangatlah tu!!


Untuk pengetahuan korang, Glasses Online ni adalah Malaysia's first online glasses store yang menjual Glasses (d'uh? Dah nama pun Glasses Online kan? Hehe), sunglasses dan contact lens secara online. Apa yang aku suka sangat dengan Glasses Online ni adalah kerana dorg bagi FREE DELIVERY (aku mmg suka part ni. kdg2 harga barang dah murah tapi bila ada postage cost brg tu dah jadi mahal pulak. Macam tak berbaloi gitu..).

Selain tu, kat Glasses Online ni pun ada FREE 30 DAYS RETURN sekiranya korang tak berpuas hati dengan produk tersebut. Barang dorang adalah LOWEST PRICE GUARATEED & 100% ORIGINAL BRAND! Ada macam2 brand available dan semuanya adalah authentic ye...So korang nak membeli pun takdelah rasa susah hati sangat.



Selain tu, korang boleh pilih untuk membayar via Credit Card, Online Banking, PayPal Bank Transfer or Cash on Delivery. Jadi tak payah susah hati ye.. Kalau takut barang tak sampai2 or takut barang rosak during postage korang boleh pilih COD. Bayar masa barang tu sampai kat tangan. See? Mudah kan?

Aku cadangkan dari korang beli contact lens kat seller2 online yang tak authorize dan jugak BUKAN SEORANG OPTOMETRIST, better korang beli kat Glasses Online ni. Sebab dorang ni sume pakar dalam bidang optometris. Kalau ada soalan korang boleh tanya tanpa ragu2. Cepat je dorg akan reply. Don't worry. Delivery pun cepat. Aku confirm order arini, esok da sampai dah contact lens kat rumah.

Parcel yang sampai
 
Thank you note
 
Tada!!!! Contact lens yang belum di try lagi. Heeeeee... (Power aku lain2)


Pakkal je aku baru je tukar glasses aritu sebab patah. Kalau tak confirm2 aku beli kat Glasses Online ni. Tapi kaaaannnnnnn.... dorang punya sunglasses pun agak mencairkan jiwa..ok? Sekarang dorang tengah melancarkan sales sempena Hari Raya. Tak caye tengok ni :



Ray Ban. Yang ni RM275 je after discount! Demm..
 
Coach. Harga asal RM1099. After discount RM429!
 
XOXO. Harga after discount RM89 je!!
 
Guess. Harga after discount RM399!!
 
Banyak choices ok? Yang aku tunjuk ni adalah ciri2 sunglasses yg menarik mengikut selera aku. Hehe..Aku cadangkan korang pegi tengok sendiri lah website dia.. Ataupun korang boleh like Glasses Online Facebook. Aku dah berkira2 nak mintak Mr H belikan sunglass plak pasni. Keh3...Untuk contact lens tu nanti aku dah try pakai aku update entry yea!!!
 
 
 
TAPI sebelum itu.... aku ingin menghadiahkan korang RM20 voucher untuk sebarang pembelian kat Glasses Online ni. Sesiapa yang nak beli kat Glasses Online ni bolehla memasukkan voucher code  GOamalina20 kat bahagian discount semasa korang melakukan transaksi. Best kan? Dahlah murah, dapat voucher lagi.. Jadi sila serbu sekarang!!!
 
Mari berhari raya dengan Glass, Sunglass dan Contact Lens baru!! *winks* ;D

Comments

Popular Posts