Kerana ke'busy'an.....

Update laju2 je lah


  • Last Monday (17 September 2012) birthday aku yang ke 2x (Dah tua. Malu nak ngaku. Keh3)
  • Sabtu (15 Sept) kitorg pegi JPO nak shopping. Akhirnya aku dapat handbag & bukan diaper bag macam yang aku nak sgt tu.... Mr Hubbee cakap beli handbag yg besar je. Barang2 baby boleh bwk guna Papa Diaper Bag tu.... (Janji yg aku nak tuntut bila baby da lahir nnt. Keh3)
  • Dapat wallet jugak! Itu pun sebab Mr Hubbee beli wallet utk diri dia sebab wallet dia da koyak. So alang2 aku pn nak jugak. Tapi...wallet aku lagi mahal dari wallet dia. Aci tak?Ngeh3...
  • Tapi...rugi xpegi Micheal Kors dulu. Wallet kat situ ade less 60%! Arghhhh....nasib baik da beli da wallet mase masuk MK tu. Huhu~
  • Malam Ahad (16 Sept) Mr H belanja family aku mkn steambot tp Ayah xde sebab busy. Aku makan macam apa. Ice cream je dua okeyh?Melantak macam takde esok...Kenapa? Sebab lepas pukul 12 dah xboleh makan. Hehehe.....
  • Isnin (17 Sept) pagi2 bangun terus pegi klinik. Wat test utk gula. Dah amik darah b4 minum air gula, balik umah, tunggu 2jam. Time tu baru rasa nyesal makan mcm xingat dunia mlm b4 tu. Start la cuak sbb tkt gula tinggi.
  • Lepas 2 jam, test darah balik......"OK. Kandungan gula awak normal. bagus...". Ceh!! Penat je aku cuak 2 jam tadi. Ngeh3.....
  • Ayah & Ibu anta Adik balik KL so tinggal aku ngan Mr H 2org je kat umah. Gila bosan. Takde watpe pun. Lupa langsung hari tu birthday aku. Haha
  • Malam Mr H balik KL. Aku da nak tido tibe2 Ibu kol.... "Ayah kena heart attack otw balik dr KL tadi. Ni kitorg kat HSI. Ayah kt Emergency".
  • Selasa (18 Sept), pegi HSI.....tau tak apa Ayah aku cakap??? " Kak, semalam birthday awak eh? Ayah lupa laaaaaaaaa....". Fine. Ayah apakah ini??? Nasib baik xjawab... "Sebab tu la Ayah kena heart attack. Sebab Ayah xingat b'day Akak". Keh3......Agak2 jadi anak derhaka tak???
  • Smlm Ayah da kuar wad. Mlm aku ajak Ibu pegi Masai beli brg2 sbb harini ofis buat jamuan makan2. Ayah nak ikut. Ok....Tapi masalah utamanya adalah....Bapak aku jalan lagi laju dari aku okeyh??Sape yg sakit sebenarnye nih???Confuse aku!Haha...
Nanti dah xbusy aku update lagi! Daaaaaaaaaaaaaa~ ;)

Comments

  1. biasala tu..rasanya abah kita pun xd nyer nak ingat bday bagai ni..bday dia pun kita yg ingatkan..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...biase la.da tua.byk benda lain nak ingat.hehe

      Delete
  2. ko bwk perot..berat..tu yg ayh ko xsabo nunggu ko jln..hahah..dia pun menonong la laju..kih3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal...die ingat sng ke jln bwk perut nih?haha

      Delete
  3. happy b'day amalina..;p
    wah seronoknye dye jalan...
    mkn stembout kat ne??
    aien kemain teringin..tp org kata prgnt x bgus..
    nak g rawa..org kata x halal.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dear..
      masa awal2 dulu xmkn gak steambot sume..
      tp da hjg2 ni sume pn bedal je..
      yg penting pastikan everything fully cooked.jgn mkn yg raw or half-cooked..
      especially sushi..
      lepas da bersalin,da abis pantang nnt takpe.hehe..
      aritu pegi makan kat masai je.bichuda kot nama dia.kt blkg bank rakyat tu..

      Delete

Post a Comment

Popular Posts