Downward spiral...

Point 1 :
Aku confuse dengan diri sendiri. Semenjak dua menjak ni aku makin confuse. Emosi terkurang. Faham tak? Tak faham? Takpe. Aku pun tak faham dengan diri sendiri. Harap2 weekend ni jumpe Mr Fiance kurang lah depression aku nih.... Huhu...

Point 2 : 
Kadang-kadang aku rasa aku ada banyak masa lagi before kawin. 1++ days tu macam lama lagi. Sempatlah aku nak ber'DIY' bagai pelan-pelan sambil betulkan emosi aku yg makin lama makin aku tak faham ni.Tapi kadang-kadang aku rasa macam banyak sangat benda nak kene buat (bukan utk wedding je, utk personal life, work, socializing, etc) sampai tak cukup masa utk buat apa pun. Progress wedding aku sume sekerat-sekerat. Nak dapat yg da 100% mmg hampehla... Honeymoon je yg 100% done. Gatal kan aku? ;P

Point 3 :
Aku rasa macam nak buat online contest or giveaway la.... Tapi kalau takde org join mesti malu. Lagipun aku xmampu nak bagi hadiah mahal2 cam cincin berlian sebijik ke,kete bmw sebuah, duit RM1,000,000....Macam la ramai sgt yg bace blog kecik macam aku ni....tapi mcm teringin nak buat. Sebab nak appreciate insan2 yg sudi baca blog aku nih. Tapi...aku banyak sangat tapi kan??Hehehe...

Point 4 :
Aku rasa aku macam on downward spiral lah...Aku macam tau kenapa. Hari-hari aku lalu dan berharap aku ada guts utk singgah. Tapi aku cowards kan? Lagi berapa bulan aku nak kawin. Mampu ke aku kumpul kekuatan utk pergi? Aku tak pernah cerita pada sesiapa pun. Even pd Mr Fiance. Bukan takut or malu. Cuma aku rasa apa yg aku rasa.Pelik tak?

Comments

  1. kuat kan semangat yer dear..insyallah ...Allah pasti bantu pada hambanya meminta...ok ;)

    ReplyDelete
  2. contest give-away tu sgt menarik..!! :D ngeee

    ReplyDelete
  3. doa banyak2 ye...moga semua lancar...

    ReplyDelete
  4. kaklong & malyn_anggun : tq babes.. =)

    Renee Meow : hehehe...2 la.tgh fikir2 nak wat contest ape

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts