Victoria's Secret Set...

Here is another item that I've bought for my engagement..It's a small set from Victoria's Secret!!I heart VS!!! :) Actually I got this item from ebay. It's quite cheap compared to other blogs.. (yes.i've done my research.hehehe)



I know that it is quite cheap if I bought it from Singapore (memandangkan aku duk kt jb je) but I don't have the time utk ke S'pore semata2 utk beli the set. But utk other people yg berminat better gi S'pore utk beli sndiri kot...

Aku mmg xbeli brg yg mhl2 untuk hntrn.Mcm yg aku ckp kt my parent... "akak bertunang versi budget".hahahahaha.. so this item sesuai la dgn budget yg ade..Pas2 ble item 2 sampai tibe2 aku rs cm sket lak brg2 die.so skrg ni aku pn sibuk la cari die punye EDT or body butter ke ape2 r..tp mslh aku skrg set Luscious Kisses ni da discontinued kt US. So da ssh utk cari set ni..huhu...ade sape2 tau ke ktne nk cari EDT die??

Last resort sekiranya brg2 ni xde lg kt pasaran...aku akan beli EDT or body butter set lain cm Coconut Passion ke Pure Seduction ke..then ltk je skali ngn set Luscious Kisses yang aku ade..as long as die nmpk same.lgpn org bukannye nk tgk betul2 pn set same ke.janji die Victoria's Secret..kn?hehe..

Neway..pouch die comey gle!!!aku ske betul!!hehehe... :)

Comments

Popular Posts