Items I've bought...

Kat entry before ni I did mention psl brg2 hantaran yang da di beli. Among them I mention about kain chiffon putih dgn sulam merah menyala..For info kain 2 di beli dari butik Sulam Qistina..

http://sulamqistina.blogspot.com/

I really love this boutique. Kain2 die sumenye very nice. I bought this item :




What do you think??actually kain die jarang (chiffon) so i have to buy lining tp sulaman die very nice. I really like!!! Mule2 ingat nak beli sbb nak pakai saje2 tp sebab i've fallen in love with this item..I decided utk wat kain ni jadi hantaran.hehehehe....

I show the blog 2 my mom. Nak tanya pendapat sesuai x jadikan kain ni as hantaran. Alih2 die pun sebok nk beli jugak.Hehehehehe...Akhirnye my mom pn terbeli kain ni :




Cantik gak..kn???My mom almost went crazee tgk kain2 2.die lg sebok nak pilih kain utk diri sendiri than for me.hehehehe...

A few other item from Sulam Qistina (mmg rambang mata r nak pilih.hehehehehe)



I recommend this boutique for anyone yang mencari kain sulam. You will love the item there!!!

http://sulamqistina.blogspot.com/

Comments

Post a Comment

Popular Posts