I'm getting engaged.. :)

I create this blog specially for myself..
Juz nak sumthing utk remind myself later on about everything nice that happen to me.. :)

 Planning awal nak bertunang bulan 3 or bulan 6 then we'll be getting married on 11.11.11...tapi di sebabkan ayah yang tibe2 nak aku bertunang bln 11 (aku pun terkejut gle!!) maka terpaksa la bertunang awal. Da discuss with M so maybe kitorg bertunang 1.1.11...cuti skolah abis 2.1.11 so harap2 ayah setuju la dgn tarikh 2. That is the latest date yg ktorg leh come out (coz ayah nak aku bertunang cuti skolah thn ni).

So...for info some of the things da pn dibeli (oleh aku yg menggelabah sbb rs cm tarikh tunang da dkt sgt). Hehe..List of item yang da di beli as at 28/9/2010 :
  1. Kain Baju tunang (lace merah menyala with lining & kain satin putih)
  2. Kain Baju Melayu (satin putih same ngan kain baju tunang aku)
  3. Kain hantaran (chiffon putih dgn sulam merah menyala) - what can i say..aku mmg suke merah!!hehe
  4. 1 pair of watch L&P (brand Casio je.harga pun murah.hehe)
  5. Cincin tunang - belah rotan (di pilih oleh aku.hehe..tp simple je.i like!!)
  6. Cincin risik (dibeli oleh M.aku sendiri xkan tgk sampai tunang nnt.surprise or konon.ecehhhh....hehehe)
  7. Set perfume Victoria's Secret - Luscious Kisses (I heart VS!hehe)

Sekarang ni aku masih mencari2 idea2 lain utk pertunangan ni. hantaran aku xbanyak. 5 balas 7 je..and maybe aku nak gubah sendiri.lbh terase kepuasan die..kot??hehe


Currently i'm looking for veil or selendang utk tunang nanti. Kaler putih..da survey a few online boutique. Aku recommend sape2 yg nak cari veil or tudung utk majlis2 special ni utk pergi ke :


Dorg pny collection mmg class!! :)


Among MyHannah Boutique pny veil...sggh classy kn??

Below plak a few collection from Koleksi Vispera. Very nice!!! rambang mata nak memilih.hehehe..


I'm looking for a super simple veil coz baju da lace kang terlalu meriah lak if veil pn sarat barat.hehehe...so what is my choice??kite tunggu dan lihat je la.ssh betul nak pilih.pening kepala jdnye... *o*
Ade kah sape2 yg sudi membantu?????heheheehehe... ;)






Comments

Popular Posts